Športoviská
Staráte sa o klientov na recepcii a do toho neustále zvoní telefón
Na recepcii vášho športoviská sa staráte o zákazníkov, ktorí si prišli zašportovať. Neustále vás ale ruší zvonenie telefónu, pretože volajú ďalší zákazníci, ktorí by si radi niečo rezervovali. Vás toto zdržuje od práce s klientmi na recepcii a volajúci môžu byť nepríjemne prekvapení, ak sa nemôžu dovolať.
Reservanto: Zákazníci si vyberú voľný termín sami na internete a rezervujú si ho. Vidí pri tom, koľko ešte zostáva voľných miest a vedia, či treba ešte môžu pozvať na spoločný spinning svojich známych.
Zákazníčky večer zisťuje, že rannú hodinu jumpingu nestihne
Občas jednoducho zistíte, že na naplánovanú rannú hodinu športu nemôžete prísť. Ak sa stane to neskoro a do športového centra sa už nedovoláte, prídete buď o peniaze za vopred zaplatenú lekciu, alebo po vás ráno bude voľné miesto, na ktoré mohol ísť niekto iný.
Reservanto: Pomocou internetu si zákazníčka presunie hodinu na iný ponúkaný termín, ktorý sa jej hodí. A uvoľnené miesto sa ešte môže zaplniť...
Vo svojom fitnescentre neprijímate platobné karty, ale klient nemá hotovosť
Veľa z nás dnes už pri sebe takmer nenosia hotovosť, skoro všetko sa dá riešiť platobnou kartou. Ale čo sa bude diať, ak vo svojom športovom areáli neprijímate platobnej karty a príde zákazník bez peňazí?
Reservanto: Pri rezervácii hodiny pomocou internetu je možné využiť platobnú bránu pre úhradu poplatku. So sebou za športom potom už nie je nutné nosiť peniaze.
Nečakane musíte zrušiť naplánovanú hodinu. A voláte registrovaným klientom...
Aj športový tréner môže ochorieť a ak za seba nemá náhradu, musí svoje naplánované hodiny zrušiť. Ak sú prihlásení na túto hodinu zákazníci, je nutné im zavolať alebo poslať SMS.
Reservanto: S Reservantem nie je nutné písať zdĺhavo správu v telefóne. Pri zrušení hodiny je možné zaslať registrovaným klientom informáciu pomocou SMS na číslo, ktoré zadali pri rezervácii.